Heb je een IMOM-onderhoudsovereenkomst voor het IT-netwerk van je bedrijf? Dan staat Consultrix elke werkdag tussen 8.30 en 17.30 uur voor je klaar bij vragen of problemen. Wil je graag dat we langer bereikbaar blijven? Dan zijn onze extended business hours dé oplossing voor je bedrijf!
Dankzij onze extended business hours kunnen klanten met een onderhoudsovereenkomst ook voor en/of na de kantooruren terecht bij Consultrix.
De extended business hours lopen uiterlijk van 7:00 tot 22:00 uur op werkdagen én op zaterdag (uitgezonderd feestdagen).
Je hoeft je overeenkomst echter niet uit te breiden voor de maximale periode: je kiest zelf hoelang je extra beroep wil kunnen doen op onze helpdesk.
Stel: je wil de service-uren voor je bedrijf uitbreiden met 1 uur voor en 1 uur na de standaarduren. Dan breiden we gewoon je overeenkomst uit zodat je bij ons terecht kan tussen 7.30 en 18.30 uur.
De maandelijkse kostprijs van je IMOM-onderhoudsovereenkomst wordt verhoogd in verhouding tot het aantal extra uren. Je betaalt daarbij niet extra voor avond- of weekenduren.
Wil je slechts af en toe gebruik maken van de extended business hours? Dat kan! In dat geval betaalt je bedrijf maandelijks ‘wachtgeld’. De maandelijkse kost voor je extended business hours bestaat dan uit:
Doe je dus in een bepaalde maand geen beroep op onze helpdesk tijdens de extended business hours? Dan betaal je enkel het wachtgeld! Let wel op: deze formule is enkel voordelig als je bedrijf slechts heel sporadisch gebruik wil maken van onze extended business hours.
Wil je meer informatie over onze extended business hours? Aarzel dan niet om ons te contacteren!