U bent hier

Home » Over ons » Vacatures

In de eerste fase voorzien we een (interne) helpdeskfunctie om ons bedrjif en onze klanten te leren kennen.  Je voorzorgt onze first line support en je wordt mee het eerste aanspreekpunt voor technische vragen van onze klanten. 
Daarnaast draai je ook intern mee en werk je mee aan de voorbereidingen van installaties, werk je mee aan de eigen infrastructuur, ... 
 
 
Je staat in voor :
- pre-configuratie, installatie, afwerking van servers, pc's, laptops, workstations, terminals, printers en andere randapparaten
- pro-actief onderhoud van de computernetwerken
- remote onderhoud en remote support van de netwerken
- helpdesk voor onze klanten
- (in een latere fase) on site interventies (nieuwe installaties & troubleshooting, ... )
- (in een later fase) audits & analyses van netwerken (beveiliging, SWOT, ...)
 
Wat verwachten wij van onze nieuwe collega :
- leergierig en groot engagement tov klanten en collega's
- goed met klanten kunnen omgaan, geduldig maar toch assertief zijn
- nauwkeurig kunnen werken, ook in het administratieve stuk van de taak (netwerkdocumentatie, rapporten, inventarissen, werkbons, leverbons, installatiedocumenten, projectplannen, ... )
- bereidheid om bij te leren, kennis uit te breiden (opleidingen, zelfstudie, webinars, ... )
- verantwoordelijkheidszin
- gevoel voor humor, sociaal en 'part of the team' willen zijn.
- kennis van Nederlands en Engels is een must, Frans is een pluspunt
- rijbewijs B is een must
- bereid om (op termijn) mee in een wachtsysteem te draaien (extended en 24/7)
- dat je meedenkt met Consultrix, zijn waarden en zijn missie om op die manier de service nog te verbeteren
 
Kennis of ervaring met volgende producten is gewenst:
- Windows client : recentste versies
- Windows Server
- Windows Terminal Server
- backupsoftware & online backup
- algemeen antivirus, antispam en antispyware oplossingen
- standaard client software op installatie-niveau (MS Office, MS project, MS visio, Adobe acrobat, Openoffice, ... )
 
Kennis of ervaring met volgende technologieën is gewenst:
- TCP/IP
- DNS / WINS / DHCP
- Active directory
- firewall
- Wireless LAN / WIFI
- WAN
- VPN
- file & printsharing
- netwerksecurity & policies
- NLB (network Load Balancing)
- clustering
 
(Basis)kennis van volgende producten is een pluspunt :
- HP server hardware (proliant, SAN, tape library, ... )
- HP client hardware (desktop, laptop, thin client, workstation, tablet, ... )
- actieve componenten (switches, routers, acces points, ... )
- Microsoft SQL server
- Microsoft Sharepoint
- Microsoft IIS
- firewalls in het algemeen (Sophos, Sonicwall, watchguard, ... )
- Microsoft Online Services (Office 365, ...)
- virtualisatie (VMware, Hyper-V,... )
 
Optioneel maar zeker een pluspunt is kennis of ervaring met :
- Linux
- Citrix
- scripting, powershell,...
- Apple
- gestructureerde netwerkbekabeling
- basiskennis webtechnologie (Magento, PHP, drupal, HTML, ... )
- IP camera's
- VOIP
- POS oplossingen
- software-implementaties (ERP, CRM, boekhoud-software, ... )
- RMM tools (Nagios, Kaseya, Labtech, N-able, ... )
- cloud / hosting / housing / ...
 
Wij voorzien :
- een aangename job met zeer veel variatie & vrijheid
- een no nonsense bedrijf
- een correcte verloning op basis van je ervaring, je prestaties en je engagement
- incentives & bonussen op basis van resultaten
- extra legale voordelen
- opleidingsmogelijkheden, extra trainingen, examens, gebruik van boeken, mogelijheid om testen uit te voeren, ...
- inspraak & overleg binnen de technische dienst over de strategische keuzes van Consultrix.
Als jouw profiel voldoet aan deze omschrijving, aarzel dan niet om ons je CV en motivatiebrief te bezorgen. Je mag deze mailen naar info@consultrix.be, tav Karl Van der Auwera.